BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Multikultūrizmas ir naujasis žmogus

Pasaulis matė dvi valstybes, dvi ideologijas, kurios norėjo sukurti naują, tobulesnį žmogų. Tai - komunistinė Sovietų Sąjunga ir Nacionalsocialistinė Vokietija. Gerai žinome kuo tai baigėsi - milžinišku nepritariančiųjų kraujo praliejimu. Šiais laikais turime dar vieną ideologiją, siekiančią to paties - multikulturizmą, kuris greta eina su kosmopolitizmu ir globalizmu.

Multikultūrizmo šalininkai dažnai savo poziciją argumentuoja tuo, kad šalys, miestai, kur gyvena daug įvairių rasių, tautų, kultūrų žmonių yra labai gražūs, spalvingi, įvairūs. Todėl reikia kaip galima labiau maišytis ir gyventi gražioje visuomenėje. Sunku ginčytis - skirtingos kultūros yra tikrai patrauklios akiai. Bėda ta, kad tai yra šlykštus melas.

Globalistų norai yra visiškai priešingi - ne skirtingų kultūrų išsaugojimas, o jų skirtumų sunaikinimas, naujos, pasaulio kultūros ir pasaulio žmogaus sukūrimas. To vėliavnešiai - MTV, masinė žiniasklaida, įvairios kitos struktūros, sėkmingai bukinančios tautas. Vienos, žmonių tautos idėjai pagrindinis priešas yra tautos, jų kultūros ir skirtumai. Kuo greičiau juos pašalinsime, tuo greičiau gims naujas žmogus, kuris bus visiškai abejingas aplinkai, politikai, tautai, valstybei, viskam - tolerantiškas žmonijos pilietis. Toks žmogus nesuks galvos apie kažką, kas yra su juo nesusiję. Kiekvienas individas gali daryti ką nori, svarbu kad nepakenktų kitiems individas - realiai rūpintųsi tik savimi, pamiršdamas visuomėnę. Toks žmogus, kuris dirba, valgo, miega ir perka yra lengvai valdomas tų, kas sėdi viršuje.
1990 metais atgavome savo nepriklausomybė, laisvę. Tačiau laisvė žmogui yra ne dokumentas, nors ir beprotiškai svarbus, bet kai žmogus ir žmonės tampa laisvi. Tokie jie jau buvo ir 1988 metais ir 1991 metais. Tada būtent nacionalistai atkūrė valstybę. Tačiau vėliau vėl iš žmogaus buvo atimta laisvė. Ar dabar esame laisvi, ar jaučiamės laisvi? Kodėl negalime sakyti Lietuva - lietuviams? Ne, nesame laisvi.
Laisvi būsime tada, kai pasakysime sau ir visiems kitiems: Mes, nacionalistai, kurie atkūrė nepriklausomybę, sakome, kad šalis, kuri kopijuoja kitas šalis, niekada nepirmaus. Kiekvienai tautai yra skirtingas kelias, skirtinga santvarka. Tai, kas „tinka” jums, vakarų libertarai, nebūtinai tinka mums. Pažiūrėkit, kokias problemas sukelia tas naujasis žmogus, kultūrų mišinys. Mes gimėm lietuviais, norim tokiais ir būti. Ne pasaulio tautiečiais ir piliečiais, o lietuviais, savo žemėje - Lietuvoje. Tokiai mažai tautai kaip lietuvių maišymasis yra pražūtingas.
Kosmopolitai su savo melo ideologija toli nenueis. Anksčiau aš vėliau jų kapitalo pastatyti bokštai grius, iškils jauna tautų Europa. Reikia tik nebijoti burtis ir imtis iniciatyvos. Burkimės į vieningas tautines gretas!

Patiko (14)

Rodyk draugams

komentarai (44) to “Multikultūrizmas ir naujasis žmogus”

  1.   Monika
    Vasaris 1st, 2010 | 21:48

    Labai teisinga nuomonė, nes niekas kitas be mūsų neišsaugos svarbiausio turto - laisvės. Be to, lietuvių tautos istorija ir paveldas yra nuostabūs, todėl tikrai reiktų neleisti, kad jis būtų sunaikintas. Tačiau nemanau, kad reikia taip labai baimintis kosmopolitizmo, juk galima sutarti visiems ir viskuo dalintis(aišku čia turbūt per didelis mano idealizmas).
    Kaip bebūtų, visuomenės pokyčiai yra neišvengiami, nemanau , kad radikalus konservatizmas gali privesti prie gero, nes gali ištikti stagnacija. Modernėjimas yra neišvengiamas procesas, bet labai norint, įmanoma sujungti nacionalinių vertybių išsaugojimą ir gyvenimą besikeičiančiame, globalistiniame pasaulyje. Svarbiausia, yra suvokti, kad gimtinę turi tik vieną…

  2.   paiste
    Vasaris 4th, 2010 | 18:23

    sutinku su Monika - gimtinę turi tik vieną. ir kultūrinio paveldo pamiršti negalima. kaip ir istorijos, ir savo unikalios prigimties. Bet nesutinku su autoriaus multikultūralizmo sąvoka. Gal čia mano, naivaus jauno žmogaus požiūris, bet kai galvoju apie multikultūralizmą, pasaulinio masto konspiracinės “vienos rasės” sukūrimo teorijos man galvon neateina. kas ateina galvon, pagyvenus nemažą laiką trijose skirtingose šalyse, tai kad tavo gimtojo krašto kultūra yra pernelyg gilus dalykas, įdiegtas tau nuo vaikystės, kad kažkokie MTV sugebėtų jį iš pamatų pakeisti.
    man multikultūralizmas - tai sugebėjimas visiems gyventi kartu, be jausmo kad “aš esu geresnis, nes aš - lietuvis(lenkas, rusas, anglas, amerikietis)”; supratimas, kad ne “amerikiečiai yra tūpi; prancūzai - arogantiški; vokiečiai - pasipūtę”, o paprasčiausiai mes negalim priimti jų sukurtų normų kaip savo vertybių. Suvokimas, kad iš savo skirtumų galime pasimokyti ir daug ką išpešti - pavyzdžiui, kiniečių ar prancūzų pagarba tradcijoms, lietuvių pagarba istorijai labai praverstų kai kurioms šalims ir kultūroms. O kai kurių tautybių įgimtas optimizmas (nepaisant sunkumų) nepakenktų ir Lietuvai bei lietuviams.
    Mano nuomone, kultūra yra pernelyg giliai žmogaus sieloje užslėptas dalykas, kad koks nors MTV galėtų imti, ir viską perbraukti. gyvename skirtingose vietose, skirtingose pasaulio šalyse, ir tai, kokį kelią teko nueiti kad atsidurtume dabartinėje padėtyje (ekonominėje, finansinėje, etc), iš didžiosios dalies nulemia kokie esame mes patys, kaip auginsime savo vaikus. Nepaisant globalizacijos, nepaisant multikultūralizmo, visi liksime skirtingi, visada skirstysime tarp ta “mūsų” ir “jų”. O multikultūralizmas nepakenktų visai tiems, kurie tarp “mūsų” ir “jų” uždeda daugybę neigiamų apibrėžimų (”jų” nenaudai), arba tiems, kurie dabar vadinami ksenofobais (fui, koks negražus nelietuviškas žodis).
    galime būti nacionalistai tuo atžvilgiu kad gerbsime savo kultūrinį paveldą, puoselėsime savo vertybes ir perteiksime savo istoriją vaikams; bet vieni, kaip tauta, šiame pasaulyje nieko nepasieksime; mums reikia kitų paramos, supratimo, pagalbos. ir be multikultūralizmo, bent iki tam tikros ribos, čia neapsieisi.

  3.   AG
    Vasaris 15th, 2010 | 22:58

    Naujajoji Europa gali pasibaigti taip, kaip pasibage Joguslavija

  4.   :P
    Vasaris 24th, 2010 | 09:51

    “Japonija ir vakaru salys gyvena po vienu dangum ir vienoje zemeje. Jas sildo ta pati saule ir visos ju pagrinda sudarancios tautos jaucia tuos pacius zmogiskus jausmus… Taigi, jos privalo mokyti vieni kitus ir mokytis vieni is kitu, stengiantis vardan vieni kitu geroves ir tuo paciu maisytis tarpusavyje…” (Fukuzawa Yukichi, 1835-1901, Meidzi restauracijos laiku sviesuolis ir nacionalistas (bent jau taip ji ivardija istorikas R. Tames))

    Metai is metu mali ta pati s*, visiskai neatsizvelgdamas i tau sakoma kritika. As puikiai suprantu, kad labai sauniai jautiesi, kai su tavo vertybemis sutinkantys zmones tau pritaria. Realiai, butu keista, jei butu kitaip. Taciau zvelgiant is salies eilini karta nusisneki. Saunu, zingsniuoji tipinio ego-nacionalisto pedomis, mat kaip matome tikri nacionalistai (pvz. Fukuzawa) siekia savo tautos ir ne vien jos geroves (taigi atsisako egoistiniu gaidu), o dalis geroves yra pasiekiama is tarpusavio mokymosi, kuris efektyviausias butent multikulturalizmo atveju.

    >> Sunku ginčytis - skirtingos kultūros yra tikrai patrauklios akiai. Bėda ta, kad tai yra šlykštus melas.
    Argumentu miskas. Vienintelis tavo argumentas, skaitant tarp eiluciu, yra tamstos konservatyvumas, tad absoliutinti savo pozicijos neturi jokios teises. Alternatyviai privalai objektyviai irodyti, kad visi zmones privalo buti konservatyvus. Nors velgi as suprantu, kodel tu taip manai ;]

    >> sėkmingai bukinančios tautas
    Tautas sudaro zmones. Bukindamas zmones, bukini tauta. Taigi pats esi negeresnis.

    >> Kiekvienas individas gali daryti ką nori, svarbu kad nepakenktų kitiems individas - realiai rūpintųsi tik savimi, pamiršdamas visuomėnę.
    Na jau. Akivaizdus nusnekejimas - mat bent jau nepakenkimo kitiems principas ir yra tam tikras rupinimasis visuomene. Menkas, bet visgi.
    Beje velgi esi negeresnis - rupiniesi tik kolektyvu, drausdamas kiekvienam kolektyvu nariui buti individu (juk visi turi buti Juozais!).
    Badymas i kitos ideologijos radikalizma atrodo juokinga ypac, kai pats esi radikalas (bet priesingo poliskumo). Tavo mineti nacistinis ir komunistinis rezimai taip pat neige individo laisve ir aukstino vienokio ar kitokio kolektyvo poreiki (paradoksalu, kad kolektyvo poreikiais tapdavo lyderiu asmenines ambicijos; matosi, kad ir pats to sieki).

    >> Toks žmogus, kuris dirba, valgo, miega ir perka yra lengvai valdomas tų, kas sėdi viršuje.
    Samokslo teorijos yra puiku, bet gal argumentu? Kuo siulai keisti darba, valgyma, miega ar pirkima? Komunistu bandymas atsisakyti laisvos rinkos (pirkimo) nebuvo itin sekmingas, nors kinu gyvenimas sparciai gereja. O ka siulai tu? Nedirbt? Nevalgyt? O gal nemiegot? Pamirsai, beje, dar viena svarbu fizini poreiki.

    >> Tada būtent nacionalistai atkūrė valstybę.
    Ane? Landsbergis - nacionalistas? Siaip kiek zinau signatarai issibarste po ivairias partijas.
    Prielaida, kad neva visi kas priesinosi komunizmui buvo nacionalistai, negali buti teisinga, bet gal mane nustebinsi ir ja pagrisi? Tiesiog be nacionalizmo buvo ir kitas variklis, kuris is tolesnio Lietuvos vystymosi matosi, kad buvo daug svarbesnis, - verslumas (bent jau noras pelnytis).

    >> Kodėl negalime sakyti Lietuva - lietuviams?
    Juk rodos piktai ziuri i anarchistus, o juk butent jie mano, kad laisve yra tada, kai gali daryti ka nori.
    Negali taip sakyti, del elementarios priezasties - pazeidi kitu esmine laisve. Ir si karta tampi blogesniu uz tuos individualistus-globalistus, mat jie bent jau rupinasi, kad nepazeistu kitu esminiu laisviu.

    >> Pažiūrėkit, kokias problemas sukelia tas naujasis žmogus, kultūrų mišinys.
    Lyg tamstos draugai radikalai problemu nekelia.

    >> Mes gimėm lietuviais, norim tokiais ir būti.
    As tai gimiau zmogumi.
    Beto kazkada man knisai prota, kad zmogus pasirenka tauta. Taigi visgi jis gimsta ar renkasi?

    >> Kosmopolitai su savo melo ideologija toli nenueis.
    Jokie radikalai toli nenueis, tame tarpe ir tamsta su draugais. Tiesiog be argumentu net ir tragiskai bukoje visuomeneje nelabai ka nuveiksi.

    >> Anksčiau aš vėliau jų kapitalo pastatyti bokštai grius, iškils jauna tautų Europa.
    Anksciau ar veliau viena is milijono spausdinanciu bezdzioniu parasys Sekspyro lygio kurinius.

    >> Reikia tik nebijoti burtis ir imtis iniciatyvos.
    Uztenka bijoti buti savarankisku zmogumi. Paradoksalu, bet tik laivas ir savarankiskas zmogus gali imtis iniciatyvos, tad radikalus kolektyvizmas yra pasmerktas su laiku zlugti. Kita vertus radikalus individualizmas yra pasmerktas nuolat kenteti radikalu ispuolius.

    Apibendrinus - argumentu miskas, nusisnekejimu krumas, agurku ir runkeliu populizmas. Kodel? Argumentai auksciau. Jei taip ir toliau, tai liksi toks pats kvailas (salyginis matas) kokiu buvai dar mokykloje.

  5.   Protagonistas
    Vasaris 24th, 2010 | 13:46

    ,,žmonių tautos idėjai pagrindinis priešas yra tautos, jų kultūros ir skirtumai”
    >>> O ar tamstos pagrindinis priešas nėra svetimos tautos, jų kultūros ir skirtumai lyginant su lietuvių tauta? Vieni sieka tautų sugyvenimo kartu, o tamsta atvirkščiai - keli savą tautą bei kultūrą aukščiau kitų besipriešindamas kitoms kultūroms bei ideologijoms.

    ,,Toks žmogus nesuks galvos apie kažką, kas yra su juo nesusiję..”
    >>> O ar tamsta pats suki galvą apie tai, kas yra susįję su kitais? Sakydamas ,,kitais” turiu omeny kitos rasės, tautybės, kultūros ar ideologijos žmones. Mąstymas kaip išreikšti priešiškumą individams, prieš kuriuos esi nusistatęs, nėra galvos sukimas apie juos.

    ,, Kiekvienas individas gali daryti ką nori, svarbu kad nepakenktų kitiems individas - realiai rūpintųsi tik savimi, pamiršdamas visuomėnę.”
    >>> Mano nuomone tamsta ir pats besirūpini tik savo bei savo bendražygių interesais, pamiršdamas visuomenę, kurios anaiptol nesudaro vien tu tavo radikalūs bendražygiai. Esmė tame, kad tavo besirūpinimas tavo paties įsivaizduojama visuomene pasireiškia daugumos realios visuomenės grupių laisvės beiteisių pažeidimu. Tad pamąstyk kas yra labiau neigiamas faktorius visuomenėje - tu ar tavo apibūdintas laisvas individas, kuris nekenkia kitiems.

  6.   Protagonistas
    Vasaris 24th, 2010 | 13:48

    Beje, atsiprašau už kelias gramatines klaidas - rašiau paskubomis.

  7.   gnom
    Birželis 10th, 2010 | 09:32

    Tauta turi likti tauta, tačiau tautų bendravimas ir pagalba vienas kitam, mano manymu, yra labai geras dalykas, kol nesikėsinama į tautos identitetą. “Aš tautų draugystę suprantu kaip apkabinimą be sueities. Ir šokti rumbą su pacientu, atleiskit, man tikrai ne prie širdies” Žinai iš kur šitie žodžiai :) Jie geriausiai atspindi mano požiūrį.

    gnom

  8.   ghd
    Spalis 14th, 2010 | 10:44

    canada goose parka let you enjoy the winter
    welcome to buy!thank you!

  9. Spalis 16th, 2010 | 03:28

    is no more than timberland 6 inch boots passing from one room into another.Important principles may and must be flexible.

  10. Spalis 16th, 2010 | 03:40

    We have no past and no future.Scientific knowledge aims at being wholly impersonal.Nothing in life is to be timberland classic boots sale feared.

  11. Spalis 16th, 2010 | 03:52

    being perceived as Timberland Men’s Roll-Top old is

  12. Gruodis 6th, 2010 | 03:46

    excessive blog you land

  13. Sausis 18th, 2011 | 13:02

    Good post, thanks. Can you tell us about the first paragraph in more detail?

  14. Sausis 31st, 2011 | 09:29

    I have been examinating out many of your articles and i can state pretty good stuff. I will definitely bookmark your website.

  15.   ebooki
    Vasaris 1st, 2011 | 22:45

    nader wlosci czytelnosc,, zakladajaca zaawansowane techniki generowania czcionek ekranowych plus odpowiednia rozdzielczosc ekranu czytnika ksiazek elektronicznych. Niedostatki istniejacych technik powoduja, ze dla wiekszosci osob stale korzystanie z tekstow w postaci elektronicznej czytanych ze zwyklego ekranu jest meczace.

  16. Vasaris 2nd, 2011 | 10:49

    Check up on the best location around poker news.

  17.   ksiazki
    Vasaris 2nd, 2011 | 14:50

    co wiecej tego wiele malych firm albo indywidualnych programistow tworzy wlasne kompilatory ksiazek elektronicznych. Wsrod ksiazek na urzadzenia mobilne kilku producentow opanowalo nie mozna istniejacych systemow (Windows Mobile, Palm OS, Symbian) – sa owo m.in. Mobipocket i ISilo.

  18.   blog
    Vasaris 2nd, 2011 | 19:49

    The great advantages of finding a home through the owner, is that a person is more in control with the process because they are the ones who are doing all of the talking, and negotiations.

  19. Vasaris 2nd, 2011 | 21:18

    I understand this question. Let’s discuss.

  20. Vasaris 3rd, 2011 | 18:20

    I believe most people would agree with your post. I am going to bookmark this web site so I can come back and read more posts. Keep up the great work!

  21. Vasaris 4th, 2011 | 01:26

    “that’s not very nice of those mafia guys”

  22. Vasaris 4th, 2011 | 14:26

    Quite right! It is good idea. It is ready to support you.

  23. Vasaris 6th, 2011 | 14:50

    Great site here. Many websites like yours cover subjects that cant be present in print. I dont know how we got on 15 years ago with just magazines and newspapers.

  24. Vasaris 11th, 2011 | 11:21

    I confirm. I agree with told all above.

  25. Vasaris 11th, 2011 | 15:44

    Hello. splendid job. I did not expect this. This is a impressive story. Thanks!

  26. Vasaris 12th, 2011 | 23:17

    Matchless theme, it is interesting to me :)

  27. Vasaris 13th, 2011 | 14:17

    Nice write-up, I am an enormous believer in commenting on blogs to help the blog writers know that they’ve added something worthwhile to the world huge net! (supply roblox-cheats.com). Anyway, in my language, there are usually not a lot good source like this.

  28. Vasaris 15th, 2011 | 07:07

    Hello!This was really informative! I thanks for the info! I’m not a newbie and even I learned some great things from this one. One thing though… I can’t seem to get your RSS feed link to work. Can you help me with that?

  29.   Matthew
    Vasaris 16th, 2011 | 13:31

    do you have any idea what you have written here ?

  30. Vasaris 16th, 2011 | 15:00

    Hi, i think that i saw you visited my blog so i came to “return the favor”.I’m trying to find things to enhance my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

  31. Vasaris 17th, 2011 | 11:44

    You could certainly see your expertise in the paintings you write. The sector hopes for more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe. At all times go after your heart.

  32. Vasaris 17th, 2011 | 12:02

    Certainly. All above told the truth. Let’s discuss this question. Here or in PM.

  33. Vasaris 27th, 2011 | 09:58

    Why didnt I think about this? I hear exactly what youre saying and Im so happy that I came across your blog. You really know what youre talking about, and you made me feel like I should learn more about this. Thanks for this; Im officially a huge fan of your blog.

  34. Kovas 2nd, 2011 | 02:08

    I am not really great with English but I come up this really easy to translate.

  35. Kovas 2nd, 2011 | 12:11

    Can I asked why you let the above comment pass through?

  36. Kovas 2nd, 2011 | 16:32

    Normally I do not read post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite nice post.

  37. Kovas 5th, 2011 | 10:25

    Hello! I really like your website. I like this post. I hope you don’t mind when I bookmark it to my Digg bookmarks.

  38. Kovas 7th, 2011 | 18:27

    I actually like your post. I discovered it incredibly usefull. I should go to your web site again some day.

  39. Kovas 7th, 2011 | 21:36

    Function Reference/comments rss link « WordPress Codex Much like an RSS feed for your WordPress blog, this feature will display a link to the RSS feed for a given post’s comments. By implementing the feature, …

  40. Kovas 14th, 2011 | 03:04

    Hi there intelligent points.. now why did not i consider these? Off topic slightly, is this page sample merely from an atypical installation or else do you utilize a customized template. I take advantage of a webpage i’m searching for to improve and effectively the visuals is likely one of many key things to complete on my list.

  41.   SEO
    Kovas 18th, 2011 | 08:44

    Alexa is far more of a visitor reporting type of instrument, not SEO kind software…many thanks for studying!

  42. Kovas 20th, 2011 | 05:16

    Ipad 2 special deals

  43. Kovas 23rd, 2011 | 01:25

    Delirium what that

  44.   webdesign
    Gegužė 21st, 2011 | 13:24

    moin, moin, bin hier gerade irgenwie reingerutscht… die seite könnte aber echt mal ein neuen anstrich benötigen ;-) . hier ein tipp für eine preisgünstige lösung in sachen webdesign. core design studio bietet günstige aber hoch professionelles webdesign an. die website referenzen sprechen für sich und überzeugen mich in jeder hinsicht. so tolles webdesign zu so günstigen preisen findet man nicht alle tage. ist also ein geheimtipp in sachen webdesign und website design.

Rašyk komentarą